Verhalen die ertoe doen
Wij verkennen samen met onze opdrachtgevers wat de kernboodschap is die zij willen overbrengen en bepalen vervolgens welk type video het beste bij hun visie past.
In ons portfolio ziet u een aantal van deze mogelijkheden terug.
BBE buurtadvies | Groen als Middel
Promotievideo
BBE Buurtadvies wil met deze terugblik potentiële opdrachtgevers een helder inzicht geven in hun werkwijze en aanbod. De ontspannen en toegankelijke toon van de video weerspiegelt de werkwijze van het team. We hebben geprobeerd de sfeer van de middag vast te leggen, de verschillende onderdelen in beeld te brengen en via een kort interview de unieke meerwaarde van hun inzet te belichten.
Impuls Kerkrade | Nieuwe Werkwijze
Informatievideo
Impuls vroeg ons om hun nieuwe werkwijze visueel te presenteren. We hebben ervoor gekozen om de volledige klantreis in beeld te brengen, ondersteund door een informatieve voice-over. Dit helpt (potentiële) cliënten om op een laagdrempelige manier kennis te maken met de werkwijze van Impuls. Daarnaast is er een tweede variant ontwikkeld met een meer vakinhoudelijke voice-over. Deze versie is specifiek bedoeld voor partners en professionals, zodat zij goed geïnformeerd worden over de methodiek en de mogelijkheden.
Spil in de Wijk | Aftermovie 2024
Aftermovie
Spil in de Wijk heeft ons benaderd voor het maken van een aftermovie van hun jaarlijkse netwerkbijeenkomst, waar professionals en vrijwilligers samenkomen om kennis, ervaring en inspiratie te delen. De organisatie verzocht ons om de bijzondere omgeving en (vergader)locaties vast te leggen, de omvang en impact van het evenement te benadrukken, maar vooral de plezierige sfeer en het enthousiasme van de deelnemers te laten zien.
Natuurkracht | Natuurkrachtmaand 2024
Impactvideo
Vanaf het eerste moment benadrukken wij de urgentie van de missie van Natuurkracht. Door te openen met krachtige nieuwsbeelden tonen we direct waarom actie hard nodig is. Vervolgens zie en hoor je beelden en quotes van deelnemers die letterlijk de handen uit de mouwen steken. Zij delen hun motivatie en laten zien hoe ze bijdragen aan een betere toekomst. Om de groei en impact van Natuurkracht zichtbaar te maken, hebben we statistieken verwerkt die tijdens de video toenemen. De video sluit af met een oproep tot actie om mensen te enthousiasmeren om een volgende editie ook deel te nemen.
Universiteit Maastricht | Samenwerking Zuid-Korea
Presentatievideo (voorbeeld video volgt)
De universiteiten van Maastricht en Zuid-Korea werken samen aan baanbrekend onderzoek naar dementie. Voor de voortzetting van deze samenwerking en de onderzoeken is financiering essentieel. Om hun subsidieaanvraag te versterken, hebben zij besloten hun presentatie en werkplek dynamisch in beeld te brengen. Zij vroegen ons het team in Maastricht te introduceren, visueel te benadrukken dat het ziekenhuis verbonden is met het universiteitsgebouw en de inhoud van presentatiesheets te vertalen naar beelden van de werkplek.